3 диети за тънка талия Тънката талия е природна даденост, на която в никакъв случай не бива да се осланяме. Естественият процес на стареене, раждане, заседнал начин на живот и нездравословно хранене и хоп, тънката талия се скрива под няколко пласта тлъстинки. Настава време за диети, този път 3 на брой: витаминна, протеинова и вегетарианска. За всекиго по нещо, както се казва: Витаминна диета за тънка талия Грипът започва да напада през есента, за да достигне своя пик през зимата. Затова ако ще сваляте излишни килограми, доверете се на витамините и минералите. Иначе ще сте с тънка талия и отслабена имунна система, податлива на всички възможни вируси. Диетата се спазва 1 седмица, за която се свалят 2-3 килограма. Може да прибягвате до нея винаги, когато установите, че талията ви не е във върхова форма. Дневно меню Закуска: 100 г обезмаслена извара, 1 филийка пълнозърнест хляб, 1 чаша зелен чай Втора закуска: Две ябълки или портокал, 200 г задушени броколи Обяд: Супа от цвекло, шопска салата и 200 г варено пилешко или пуешко месо с гарнитура от зелен грах Следобедна закуска: 1 банан или 1 чаша кисело мляко Вечеря: 200 г задушени зеленчуци по избор, 100 г обезмаслена извара, 2 филии пълнозърнест хляб Преди сън: 1 чаша нискомаслено прясно мляко Протеинова диета за тънка талия 10 дни без въглехидрати, 10 килограма по-малко. Протеиновата диета е подходяща за тези от вас, които имат да свалят доста излишни килограми, повечето натрупани около талията. Протеините укрепват мускулите и предпазват кожата от увисване. Изключването на въглехидратите от диетата води до по-бързо изгаряне на мазнините и нормализиране нивото на кръвната захар. Забранени храни: хляб и изделия от брашно, зърнени храни, млечни продукти, захар и захарозаместители, плодове, ядки, бобови храни, моркови, цвекло, царевица, мариновани гъби и зеленчуци, черен дроб, алкохол Разрешени храни: месо, риба, яйца, гъби, всички зеленчуци, без посочените като забранени, вода, кафе, зелен чай, зехтин, лимон, сол, черен пипер Основни принципи: Няма ограничение в калориите и количеството разрешени храни, които консумирате. На ден са позволени не повече от 20 г въглехидрати. Преди ядене се изпива по чаша вода. След 20 часа не се яде нищо. Салатите се подправят със зехтин и лимон. Съотношението протеини/зеленчуци е 2:1, например 200 г месо на 100 г зеленчуци. Диетата се спазва не повече от 10 дни, като може да се повтори след 2-3 месеца. Вегетарианска диета за тънка талия Следват моите фаворите сред отслабващите – вегетарианците. Въпреки, че се стремят да водят здравословен начин на живот, близък до природата, те също трупат излишни килограми. Особено около талията. Тази диета е подходяща, както за вегетарианци, които искат да смъкнат 2-3 килограма, така и за отслабващи, готови да се подложат на ограничен вегетариански режим само за една седмица. Борбата отново е за заветните 2-3 килограма. Първи ден Закуска: 1 чаша нискомаслено прясно мляко Обяд: 150 г варен фасул, 200 г салата от домати, лук и магданоз, 1 ябълка или портокал Вечеря: 250 г зеле, подправено с лимонов сок, 150 г плодове по избор, 1 чаша минерална вода Втори ден Закуска: 1 чаша минерална вода, 1 ябълка Обяд: 200 г варена риба, 200 г плодова салата, 1 портокал Вечеря: 250 г печени тиквички, 3 домата, 1 филия пълнозърнест хляб, 1 чаша доматен сок Трети ден Закуска: 1 чаша нискомаслено прясно мляко, 2 сухара Обяд: салата от домати, лук, пресни краставици и скилидка чесън, подправена с растително масло Вечеря: 200 г едро настъргано ренде, 2 ябълки, 1 портокал, 1 филия пълнозърнест хляб, 1 домат, 1 чаша доматен сок Четвърти ден Закуска: 1 чаша минерална вода, 1 филия пълнозърнест хляб Обяд: 250 г варена риба, 200 г салата от зеленчуци, 1 чаша ябълков сок Вечеря: 200 г задушено зеле, 200 г настъргани моркови, подправени с растително масло и чесън, 1 чаша чай и 1 малък сухар Пети ден Закуска: 1 чаша чай, 1 филия пълнозърнест хляб Обяд: 200 г нарязано зеле, подправено с лимонов сок, 1 чаша кисело мляко, 2 ябълки Вечеря: 200 г варена риба, 200 г задушени зеленчуци, 1 филия ръжен хляб, 1 чаша минерална вода Шести ден Закуска: 1 чаша ябълков сок, 1 портокал Обяд: 200 г настъргани моркови, подправени с растително масло, 200 г салата от домати и краставици, 1 чаша минерална вода Вечеря: 150 г кашкавал, 2 сухара, 1 ябълка или портокал, 1 чаша нискомаслено мляко Седми ден Закуска: 1 чаша нискомаслено мляко, 2 сухара Обяд: 250 г варена риба, 250 г салата от зеле, подправена с лимонов сок, 1 чаша минерална вода Вечеря: 200 г печени тиквички, 100 г кашкавал, 250 г плодове, 1 чаша минерална вода и 1 чаша ябълков сок Не се вманиачавайте да достигнете заветните 60 см талия. Важни са пропорциите!